Wszystkie kamery IP z serii GV są fabrycznie objęte 24-miesięczną gwarancją producenta (podobnie jak większość innych kamer IP oferowanych na rynku). Ponadto, od 2005 roku wszyscy Klienci firmy POLVISION otrzymują bezpłatnie dodatkową 12-miesięczną gwarancję (łącznie 36 miesięcy) na te urządzenia.
Oferujemy również możliwość wymiany fabrycznie wadliwych kamer na nowe, pod warunkiem że w ciągu 2 tygodni od zakupu zostaną one dostarczone do serwisu w stanie fabrycznym (kompletne, sprawne, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oznaczonym numerem seryjnym wymienianego produktu).
Produkty GV zakupione w sieci dystrybucji firmy POLVISION są dostarczane wraz z kartami gwarancyjnymi zawierającymi numery seryjne produktów objętych naszą specjalną gwarancją.
Produkty GV zakupione poza naszą siecią dystrybucji, w tym sprowadzane z innych krajów, nie są objęte naszą rozszerzoną gwarancją.
Przed dokonaniem zakupu u dowolnego z dostawców warto zapytać o pochodzenie produktu lub poprosić o kartę gwarancyjną zawierającą szczegółowe warunki gwarancji.
Przypominamy, że zgłoszenia serwisowe są przyjmowane wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej, widoczny w menu po lewej Serwis > Formularz zgłoszenia do serwisu. W formularzu należy podać numer seryjny produktu, na podstawie którego ustalane jest pochodzenie produktu.