Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z istotnymi zmianami, które wprowadziliśmy w dziale serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W poniższych paru akapitach wyjaśniamy przyczyny wprowadzonych zmian, a najważniejsze szczegółowe informacje przekazujemy poniżej w sekcji Co nowego w serwisie?
W ciągu naszej blisko 20-letniej działalności dostarczyliśmy na rynek setki tysięcy urządzeń. Dzięki niewysokiej awaryjności tych urządzeń nasi pracownicy serwisu jak dotąd radzili sobie z ich obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną bez zbędnej biurokracji i automatyzacji procesów.
Nie było to łatwe, gdyż niejednokrotnie trafiały do nas paczki z urządzeniami niekompletnymi, zanieczyszczonymi, niezresetowanymi do ustawień fabrycznych, nie zakupionymi u nas, a nader często paczki nie zawierały opisu usterki, czy nawet podstawowych danych do kontaktu i zwrotu paczki. Mimo to staraliśmy się każde urządzenie przyjąć, wyjaśnić sprawę telefonicznie, a następnie możliwie szybko naprawić lub wymienić.
Niestety mimo wzmożonych wysiłków pracowników naszego serwisu, w ostatnich latach oczywiste stało się, że musimy inaczej zorganizować dział serwisu, tzn. wprowadzić numerację zgłoszeń, zasady dostarczania urządzeń do serwisu, system monitorowania zgłoszeń oczekujących w serwisie producenta, a także powiadamiania Klientów o stanie ich realizacji.
Miło mi poinformować, że powyższe zadania wykonaliśmy, choć z pewnością najbliższe kilka tygodni będziemy traktować jako okres przejściowy po zmianach, w trakcie którego nadal będziemy akceptowali paczki dostarczone do serwisu bez niezbędnych informacji, takich jak opis usterki, czy dane do kontaktu i zwrotu urządzenia.
Co nowego w serwisie ?
Warunki gwarancji udzielanej na urządzenia nie zmieniły się, jednak uprzejmie prosimy o zapoznanie się z krótkim Regulaminem serwisu firmy POLVISION.
Regulamin ten to w większości zasady popularnie stosowane w serwisach innych firm, stąd w niniejszej wiadomości cytuję jedynie najważniejsze z wprowadzonych zasad:
- Zgłoszenia są przyjmowane do serwisu wyłącznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej, widoczny w menu po lewej Serwis > Formularz zgłoszenia do serwisu.
- Po wysłaniu formularza Kontrahent otrzyma od pracowników serwisu firmy POLVISION unikalny numer zgłoszenia.
- Urządzenie wraz z przypisanym do niego numerem zgłoszenia należy dostarczyć do siedziby firmy POLVISION w opakowaniu oznaczonym dopiskiem SERWIS.
Dziękujemy za stosowanie się do wprowadzonych zasad, dzięki czemu zgłoszenia będą realizowane szybciej, bez zbędnych nieporozumień i pomyłek, a Klienci będą otrzymywali powiadomienia e-mail o każdej zmianie stanu realizacji zgłoszeń.